Konec obchodu?


Pokud tržby skutečně dokonce klesají, není třeba ihned potahovat firmu černým flórem, a chystat ji na bankrot. Ona někde příčina bude a vy ji musíte najít. Většinou se nehledá dlouho, aby se pak zjistilo, že firma je nějak v pozadí a lidé o ní neví. Pak je věc zcela jasná. Pokud chceme oslovit nové zákazníky, musíme jim dát o sobě vědět. Možností je více. Můžeme chodit od dveří ke dveřím a povídat lidem, jak jsme na tom špatně a prosit je, aby si něco koupili. Tahle metoda může být snad zajímavá, ale také je jisté, že firmu na nohy nepostaví. To ani omylem.

svítící reklamy

Lidí se musí oslovit drobátko větší množství. Takže to chce pořádnou reklamu. A nejde ani tak o velikost, ačkoli je billboard dobrá věc, ale spíše o místo. A protože žijeme v moderním internetovém světě, je asi každému jasné, kam takovou reklamu umístit. Jenže pozor, i ve světě jsou internetové stránky, kam skoro nikdo nechodí a tím pádem by tu reklama byla sice možná dobrá jako okrasný prvek, ale vcelku zase zbytečná. Je třeba ji dostat na webové stránky gigantů, kam přijdou statisíce lidí. Na takové weby, jako je třeba Lindekin. Zde se reklama uplatní a tím pádem zde bude větší množství potencionálních kupců. Když jich ze stovky přijde a nakoupí jen polovina, bude to úspěch. Proto je reklama na Linkedinu nejlepším možným řešením.

lepič reklam

K tomu lze také přidat levný internetový obchod za hubičku. Na počáteční rozjezd dokonce zadarmo. Pokud se vám zdá cena za váš dosavadní web vysoká, vyzkoušejte, co je to tvorba e-shopu na Shoptetu, nic vás to nestojí. Nebude-li vyhovovat, není nic jednoduššího než to přestat používat. Nikdo si žádné nároky činit nebude. Ovšem za tuhle cenu nikde nic jiného skutečně nemáte naději něco sehnat. Nuže, máte zde několik nápadů na zvýšení tržby a snížení výdajů. Je jen na vás, zda něco použijete či ne. Stačí kliknutí na odkazy a uvidíte.